‌هدیه موزیکال و دیجیتال، خلاقیت تازه «سپینو»

ایرنابازار- اگر فراموش کرده‌اید برای آن که دوستش دارید هدیه بخرید، «سپینو» سریع‌ترین و کارآمدترین دستیار شما برای این کار در هر ساعت از شبانه‌روز است.

به گزارش ایرنابازار از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، انتخاب «بهترین هدیه»، همیشه یکی از سخت‌ترین کارهاست؛ به ویژه اگر ندانید آن که می‌خواهید به او هدیه بدهید، چه سلیقه‌ای دارد.

حالا نظام بانکی و برخی پلتفرم‌ها توانسته‌اند با ارائه کارت هدیه دیجیتال، بخشی از این نگرانی را برطرف کنند، اما واقعیت این است که کارت هدیه دیجیتال هم مشکلات خاص خود را دارد. کارت هدیه دیجیتال به رمز دوم نیاز دارد، باید معادل آن خرید کنید و امکان انتقال یا دریافت وجه نقد هم ندارد.

بانک صادرات ایران اما با شناخت این محدودیت‌ها، طرحی نو درانداخته و محصولی طراحی کرده که علاوه بر جذابیت‌های کارت هدیه دیجیتال، مشکلات آن را هم برطرف کرده است.

«هدیه دیجیتال» بانک صادرات ایران که در بستر «سپینو» تولید می‌شود، از ۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان قابلیت تخصیص دارد. این هدیه را می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز، خرید و آن را برای هر شخصی ارسال کرد. همچنین گیرنده هدیه دیجیتال، می‌تواند مبلغ آن را به حساب خود منتقل کرده و حتی به صورت وجه نقد آن را از سامانه‌های بانکی دریافت کند.

از جذابیت‌های منحصر به فرد این هدیه، امکان درج متن دلخواه و نیز امکان ارسال موسیقی متناسب با متن، همراه آن است. تصور کنید اول صبح، یک هدیه دریافت کرده‌اید که وقتی آن را باز می‌کنید، یک متن دوستانه همراهش دارد و همزمان با این لحظه، یک موسیقی شاد هم در حال پخش شدن است. این لحظه برای همه ما جذاب و دلنشین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.